Item Sold Here.....


Harga item dibawah ni murah2 jer..
coz semua ni hobi nia ,yang nia nak kongsikan
dengan kawan2 semua..
tempah lah bnyak2 baru jimat wang post....setiap tempahan akan nia buat masa wekkend...coz sekarang nia sudah bekerja jadi designer kat dios..so skrg kerja come first.

salam sayg buat u alll.

Sunday, November 20, 2011

Hadiahkan Kereta utk si Jantung hati


Kereta ni order dari adik madihah dengan shikin nak hadiakan untuk
si jantung hati katanyer...
sorang nak keta kuning dan sorang lagi nak kereta merah..apepun dua2 chomel...dua2 pilihan hati nia..tak dapat nak bgi kereta betul keta chomel ni pun kira romantik aper? haha kan..kan










1 comment:

  1. Assalamualaikum, tempahan untuk bantal gitar masih ada?

    ReplyDelete